Gazterm 28
Green Gazterm
Cyber Gazterm

WARUNKI UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w Konferencji wynosi  3.600 zł + VAT od osoby i obejmuje: 

  • Udział w Konferencji oraz panelach dyskusyjnych towarzyszących Konferencji
  • Wyżywienie w dniach 11.05-14.05. 2025 r.
  • Materiały Konferencyjne i Program obrad
  • Udział w Imprezie Plenerowej 
  • Udział w Uroczystej Kolacji
  • Spotkania z autorami, wystawcami, przedstawicielami władz i firm, prezentacje.

WARUNKI ZAKWATEROWANIA

Zakwaterowanie w hotelu Vienna House Amber Baltic:

  • w pokoju 1-osobowym: 500 PLN+VAT za dobę od osoby 
  • w pokoju 2-osobowym: 300 PLN+VAT za dobę od osoby

Zakwaterowanie w Hotelach: Aurora, Trofana:

  • w pokoju 1-osobowym: 550 PLN+VAT  za dobę od osoby 
  • w pokoju 2-osobowym: 350 PLN+VAT  za dobę od osoby

Zakwaterowanie w hotelach: Sporting, Bel Mare, Vestina:

  • w pokoju 1-osobowym: 400 PLN +VAT  za dobę od osoby
  • w pokoju 2-osobowym: 250 PLN +VAT za dobę od osoby

Cena nie obejmuje kosztów parkingu.

Doby hotelowe podczas trwania Konferencji rozpoczynają się w dniu przyjazdu o godz. 15.00., kończą się w dniu wyjazdu o godz. 12.00.

Koszt transferu: lotnisko Szczecin Goleniów – Hotel VH Amber Baltic– lotnisko Szczecin Goleniów - 300 PLN netto od osoby.

Koszt wynajęcia powierzchni: wystawienniczej pod ekspozycję reklamową wynosi 1.000 zł/m2. 

Wszystkie nadesłane zgłoszenia, po przyjęciu przez Biuro Organizacyjne, będą pisemnie potwierdzane. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia, przesłany zostanie dokument dotyczący sposobu regulacji należności.

Zgłoszenie uczestnictwa
prosimy przesłać na załączonym druku na adres e-mail: gazterm@gazterm.pl do 25 kwietnia 2025.

W przypadku rezygnacji z udziału w 28. Konferencji Gazterm 2025 w terminie krótszym niż 14 dni przed jej rozpoczęciem Zgłaszający pokrywa 100% kosztów uczestnictwa i zakwaterowania.

Image

70-782 Szczecin,
ul. Leśna Polana 17

+48 607 220 470,
+48 602 365 879