Image
{
ORLEN
Image
Image
Image
Image

WARUNKI UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w Konferencji wynosi  3000 zł + VAT od osoby i obejmuje: 
  • Udział w Konferencji oraz panelach dyskusyjnych towarzyszących Konferencji
  • Wyżywienie w dniach 14.05-17.05. 2023 r.
  • Materiały Konferencyjne i Program obrad
  • Udział w Imprezie Plenerowej 
  • Udział w Uroczystej Kolacji
  • Spotkania z autorami, wystawcami, przedstawicielami władz i firm, prezentacje.

WARUNKI ZAKWATEROWANIA

Zakwaterowanie w hotelach Vienna House Amber Baltic, Trofana, Bell Mare Resort:
  • w pokoju 1-osobowym: 450 PLN+VAT za dobę od osoby 
  • w pokoju 2-osobowym: 300 PLN+VAT za dobę od osoby
Zakwaterowanie w Hotelu Aurora, Monaco-Ville, Purobeach:
  • w pokoju 1-osobowym: 550 PLN+VAT  za dobę od osoby 
  • w pokoju 2-osobowym: 350 PLN+VAT  za dobę od osoby
Zakwaterowanie w hotelach: Sporting, Vestina, Marina:
  • w pokoju 1-osobowym: 350 PLN +VAT  za dobę od osoby
  • w pokoju 2-osobowym: 250 PLN +VAT za dobę od osoby
Doby hotelowe podczas trwania Konferencji rozpoczynają się od dnia przyjazdu - 14.05.2023 r. od godz. 15.00 do dnia wyjazdu - 17.05.2023 r. do godz. 12.00.

Koszt transferu: lotnisko Szczecin Goleniów – Hotel VH Amber Baltic– lotnisko Szczecin Goleniów - 300 PLN netto od osoby.

Koszt wynajęcia powierzchni: wystawienniczej pod ekspozycję reklamową wynosi 1000 zł/m2. 
Wszystkie nadesłane zgłoszenia, po przyjęciu przez Biuro Organizacyjne, będą pisemnie potwierdzane. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia, przesłany zostanie dokument dotyczący sposobu regulacji należności.

Zgłoszenie uczestnictwa
prosimy przesłać na załączonym druku na adres e-mail: gazterm@gazterm.pl do 30 kwietnia 2023 r.

W przypadku rezygnacji z udziału w 26. Konferencji Gazterm 2023 w terminie krótszym niż 14 dni przed  jej rozpoczęciem Zgłaszający pokrywa 100% kosztów  uczestnictwa i zakwaterowania.
Image
70-782 Szczecin
ul. Leśna Polana 17
+48 607 220 470,
+48 602 365 879
SERWIS KAWOWY PODCZAS KONFERENCJI ZAPEWNIA

PROFI COFFE